Club Glamour!

Den 22:a maj är de dags för Club Glamour. Jag ska dit med Teija, Emeli,Emma och Angelica :) Har bokat 5 stycken VIP biljetter till oss nu:) <3<3
VIP biljett kostar 150 kr men klart man tar vip, daaah :P hahah
Jag tror dt kommer bli skit kul när man har sett på youtube klipp så verkar alla ha de skit skojj men en del är dock galna på dansgolvet men vafaaan:P dt e så de ska vara jueh! :P
Vi kommer iaf ha skiit kul iaaf :))
Någon mera som vill följa med??, isåfall messa mej på 0738755653 så fixar jag biljett till er med! :D
Nu ska jag kila, börjar snart. Hare bra pusshej <3

Kommentarer
Postat av: johanna

vi ska också dit :D jag och 4 kompisar

2009-04-29 @ 14:46:43
Postat av: Anonym

De kommer bli så kul :P

2009-04-29 @ 16:07:21
URL: http://emmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0