JESSICA BABY

Tjena bloggen ^^
Sitter just nu framför datan och jag är med Jessica, fast hon sitter med sin laptop i min säng ;P
Idag har vi först vart i skolan och sen åkte vi ner på stan o käka lunch md Rebecca och sen hem:))
Och idag har jag beställt VIP biljetter till Club Glamour åt mej, Jessica,Teija,Emma och Emeli:) Längtar som  faan tills dess!! :)

Jessica baby är hos mej nu hon ska slagga här tills imorgon o sen imorrn typ kl 6 ska vi te Fillan vi ska fira valborg där med Fillan,Teija och ngn Wendy tror jag hon hette x) jag o mitt minne :P hahaha
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på just nu så de vart att blogga lite :P
Imorrn blir de partaaay hos Fillan, så nåra Eskiltuna bor om ni vill göra ngt så ring/ smsa på 0738755653 det e mitt nummer;)
Vi ska vell snart kolla tv ir nått annat skojj:P
Men hare så bra allt sött folk:)
Säger godnatt redan nu för kommer inte skriva nått mera ikväll men godnatt gullungar, Pusshej<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0