Skolan!

Godmorgon alla pigga o glada:P
Nu sitter jag i skolan i bibblan med Jessica och vi väntar på att vi ska gå in vi börjar 8.30 och slutar kl 11 idag igen:)) Jätte skönt är dt, efter skolan så ska jag hem te Jessica o vara där tills mamma hämtar upp mig.
Ska ha so ir engelska nu på morgonen tror jag, ganska kul men e så trött så kommer inte orka jobba x)
Har ju som sagt sovit hos Jessica i natt o ja vaknade mitt i natten i natt o så kollade ja på Jessica guud så hon ligger o sover, typ på knä sen med armarna rakt fram sen huvet emellan sina armar xD inte konstigt att hon får ont i ryggen hela tiden :P xD
Sen när jag hade vaknat så kunde jag inte somna om så låg vaken ett litet tag sen somna jag om x). Tycker så synd om Madde, Jessicas lillesyrra dom håller på o dummar sig mot henne i skolan o nu har hon typ alla emot sej :/:(( Stryk ska dom ha!!!! Snacka om att dom där ungarna inte har respekt för någon inte ens vuxna människor de skiter fullständigt i vad man säger te dom, snacka om störande!!! men har sagt att jag inte ska lägga mej i mera så får vell försöka hålla det för även om det inte är Madde som e dryg mot dom så får hon iaf all skit eftersom hon går på samma skola som dom. Men hoppas att dom ger upp snart asso, för ingen av dom kan ju seriöst tycka det där e kul. Låt henne bara vara och lyssna inte på allt som alla andra säger att hon gjort, man vet bäst själv vad man har sagt o inte sagt o vad man gjort och inte gjort liksom.. Jaja, nog pratat om de där nu ska jag börja dra mej, börjar nämligen snart, usch.
Men hare så bra så länge pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0