Skuuum snubbe!! ;O

Jag och Jessica kom nyss från bussen, så när vi går på vägen mot Jessica så kommer det en bil med massa statiol märken på och han frågade om vägen till idrotssplatsen här i Åker för han sa att de skulle vara nått där idag och så förklarade vi vägen o liksom de flesta brukar säga tack o sen åka när man förklarat men han stod kvar o tog en cigg o frågade om vi ville ha sen frågade han om inte vi skulle gå i skolan, vi ba nee vi har slutat o blablabla.
Asso han var fett skum, såg han imorse oxå när vi var på väg te bussen han glodde sönder!! hade lust att peka finger åt han vafan glo inte!?
Vi tyckte iaf att han var fett skum, han liksom kollade uppifrån och ner på oss vi ba euuuuw stick?!
Jaja, jävla snusk gubbe!

Nu sitter jag iaf hemma hos Jessica o chattar lite o lyssnar på musik, vi har nyss ätit lunch:)) dt va skit gott ja var sviin hungrig.
Haha just det igår så smsade jag med Jeppson o så sa han att han o Niklas hade vart ute i skogen för att kolla på vildsvin xD, asso dom där kan få sånna sjuuka iddéer så dt finns inte x) Men sköna är dom iaf :P Jag diggar lugnt dom :P hahahha.
Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra men lär vell bli att sitta vid datan ett tag, men ciao så länge. :))

Kommentarer
Postat av: jessica

Fett skum ja

2009-04-28 @ 13:40:01
URL: http://xxxlonelyangelx.blogg.se/
Postat av: jessica

2009-04-28 @ 13:40:39
URL: http://xxxlonelyangelx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0