The Bunny In The House!

Jag och Jessica kollade nyss på " The bunny in the house " den var faktiskt bra, hon som har huvudrollen kan man ju verkligen snacka om den mega dum blondin xD hon var så dum att dt vart kul liksom xD
Men vi tyckte iaf att den var bra. :))

Snart kommer oxå pappa och hämtar mej för Jessica ska rida o ja tål jueh inte hästar så jag kan inte följa med fast jag gillar ändå inte hästar så dt gör inget, dom e så stora o läskiga tkr jag x) :P
Så ska hem o lägga mej i soffan ett tag vart skit trött efter att ha kollat på filmen sen blire vell datan o sen är dt ANDRA AVENYN!!! Yeeeeeeeeeeeey :P haha :)
Nu ska ja kila hare bääääässsst,
pösss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0