Grattis Hjärtat<3

Idag är det ingen vanlig dag för det är Teijas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! <3
Massa grattis till dig gumman och jag hoppas att du får en lovely födelsedag :)
Får vell se om vi är idag för jag är nämligen ledig imorrn från skolan och då ville Emeli att vi antingen skulle slagga hos mig eller hos henne för hemma hos mig har vi spelat in en film " Skruva den som Beckham " och hon vill verkligen se den men hoppas det e okej med dej att vi kanske är en annan dag. Sanna skulle ju oxå även komma och vara med dig.

Men hoppas att du får en underbar dag! det är ju din dag idag gummsan ;) <3
Älskar dig gumman<3<3

ALLA SÄGER GRATTIS TILL TEIJA IDAG FÖR HON FYLLER FAKTISKT 17! :D <3

Kommentarer
Postat av: Teija

Tack :) <3

2009-06-06 @ 23:50:57
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0