Helgen!

I helgen har jag varit i Nyköping på spa med mamma,syrrorna,mormor och Elsi.
Det var skönt att få komma bort från allt en helg bara få njuta o chilla :)
Vi hade iaf en himla tur med vädret :) vilket var bra! (Y)
Jag har solat ganska mycket och så gick jag på en behandling, det var body scrub och det var skiiiit skönt vill jag lova..
Sen fast det en pool där oxå som inte var speciellt varm men sen fanns det en bubbelpool oxå som var varm o skön:D
Varje dag var det först frukost mellan 08.00 - 10.00 ca sen serverades lunch kl 13.00 och middag kl 19.00 och middag var alltid 3 rätters så man var ju nästan mätt redan efter förrätten xD men gott var det iaf och alla där var hur mysiga som helst och snälla :)
Vi kom dit i fredags och åkte hem på söndag. saknade massa folk under tiden jag var där men grejen var ju den att jag inte va där så länge men saknade massa folk endå!
Saknade hjärtat extra mycket! <3 Ska träffa henne idag och hon sa att jag skulle ta med badkläder så vet inte om hon tror att vi ska bada :O xD hehe, jag kommer ju typ dö isåfall x)

Spat vi var på hette Sandvikens Gård. Det kan jag rekomendera! :)

Nu ska jag kila men hare bääst pusshej<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0