<3<3

Tack Teija, Emeli och Natta som stöttar mig genom detta bråk. Det betyder massvis och vi kommer ta henne det lovar jag. Hon må tro att det är över nu men det är de absolut inte det här är bara början gumman ;)
det var du som började och så här lätt går det inte över. Snart slipper vi iofs dig, vilket kommer bli helt underbart. Då slipper man dina lögner så nu kommer några andra stackare få dras med dig o dina lögner istället. stackars dom..
hoppas du inser att de kommer bli samma gamla visa där också, spelar ingen roll att du byter skola det är typ som att du blir offret oavsett på vilken skola du är :/ :S
Är trött på det här nu. du har sagt att du inte vill ha med oss o göra mera så visst jag bryr mej inte så mycket för valet är ju som sagt ditt..
så just nu är du inte vårt problem längre. du kan ju komma tillbaka när du mognat till och slutat ljuga. skiter i om de kan ta flera år men så länge du ljuger så håll dig borta!
Jag älskar dej. Tyvärr så gör jag inte det just nu Jessica.. :(

Men tack igen tjejor för ni är på min sida! Älskar er mina sötnooosar! <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig med gumman :D finns för dig <3

2009-05-11 @ 15:34:18
URL: http://emmar.blogg.se/
Postat av: Teija

Det har du rätt i gumman :)

Så klart jag stöttar dig med, jag är ju inblandad xD <3

2009-05-11 @ 21:39:21
URL: http://teiijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0