Bra & dåliga saker! <3 :(

Guuud vad jag längtar ska självklart dit med dom bästa! :) Nu är det bara 11 dagar kvar! :D:D
Teija, Emma & Emeli egentligen skulle Jessica med men de går inte längre eftersom vi är osams, vilket var hennes val. hon beteer sej så konstigt :S fattar inte.. :/
Menmen, vi kommer ha så jävla kul brudar! :) <3
Teija,Emma,Emeli älskar er med hela mitt hjärta! <3
Nu ska jag jobba lite ;)

Nu sitter jag i skolan o är arg o sur på en viss person.
mest förbannad på de hon gjorde mot Teija igår.
snacka om NOLIFE att skylla på andra att de gör saker som inte ens är sant! helt jävla otroligt. du e inte dej själv längre men dt e bara du som förlorar på de inte vi ;)
du kan ju komma tbx när du mognat till dej o slutat ljuga OCH  lägger ner de du håller på med! :@
om inte du klararde där så  kom inte tillbaka te oss!
då vill vi inte ha med dej o göra mera! fatta det!!!!

Helgen har annars varit helt underbar! :) har vart med bästa Teija hela helgen:d vi har haft jätte kul :)

Träffade även Viktor o Sebbe o Robert i Lördags o i fredags träffade ja bara Robert och sebbe haha de kom t åker x)
Sebbe ba: finns de ngt centrum här`?
Teija svara: du sitter i centrum nu! xD och vi satt liksom vid folketshus x) haha sebbe ba skratta x)
sen drog dom t Tälje o vi sa att vi skulle komma t Tälje på lördagen o de gjorde vi o slagga hos syrran för en viss Robban hade sagt att han skulle köra hem oss men icke de så de vart först massa strul men sen vart de bra :)
sen på söndagen så kom teijas mamma o hämtade oss i Tälje sen åkte vi t teija o började maila olika jobb angående sommarjobb! vi ska fanimej hitta nått! :P
Men nu måste jag nog jobba lite det är bara 20 min kvar av denna lektion x) oopps, haha ne men whatever:P
Men hare bäst, pusshej <3



Kommentarer
Postat av: Teija

Det var massa roligt :D <33

Tack för helgen :) <33

Den 22 blire PARTAAAAAAJ :DDD <3

2009-05-11 @ 21:41:20
URL: http://teiijak.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha aa :)

aa skoja inte då blir de paartaaaay som faaan! :D <3

ska bli så sjukt kul:D:D

<3

2009-05-20 @ 10:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0