Dont fuck with me bitches!

Dont fuck with me bitches säger jag bara!
Nu kan man ju säga att " kriget " har börjat!
Asso ni ska även vara äldre än mej den ena av er är redan myndig och liksom då beteer man sej inte så här, bevisa att du är det gumman!!
Ni kan liksom kalla mej vafan ni vill men grejen är den att jag inte tar åt mej ett skit ;)
Om du/ ni väljer att förvärra det här o skit så var beredda på att få dubbelt det tillbaka ;)
Jag har vänner som skyddar mej och ställer upp för mig men om ni vill ha mera bråk så visst men annars råder jag er att låta bli.
Det är inte precis så att ni är coola eller nått pga detta.
Åh du Jessica, du erkände själv att du inte kunde vara dig själv så varför neka det nu? ;) hahaha
Jag bad dej dra åt helevete igår och det ångrar jag inte det kan du gott göra jag har ändå ingen nytta av dig i mitt liv, du gör ingen nytta någonstans elr iaf inte i närheten av mej eller mina kompisar o våra liv! förutom dom som e kompis med dej då det e ju deras val inte mitt.
Men kan ju säga så här att du har valt fel person att bråka med, fast det e ju iofs inte mitt problem ;)
Youre are not my problem anymore and it feels so goood!
I dont like you, fuckface!




Å btw så saknar jag min Blidell jätte mycket! Hoppas du har det bra i Polen gumman, Älskar dej hjärtat! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0