Helgen o lite till!

Tjenare bloggen! ^^
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att Teija ska sluta. Hon slutar 13.30 idag.
har vart i skolan o väntat på henne hela dagen, haha ja vet att det e nolife men sov hos henne sen igår så följde med henne till skolan, jag har haft det ganska roligt för jag har börjat läsa den första Twilight boken som heter " Om jag kunde drömma." Den e bara så bra jag vill inte ens sluta läsa den!
Sen när Teija slutat så åker vi hem till henne och så ska Sanna komma dit o vara med oss oxå:)
Sen ev lite senare ska Sebbe komma med några kompisar, dt kommer nog bli kul ;) heheheh
Men sen på lördagen ska vi åka in till E-tuna oxå för Teija ska köpa en ny mascara:) sen ska vi gå runt o kolla lite bara:D
Någon som vet nån fest ir nått i helgen kan vell messa ir ringa oss på 0738755653!! :)
Vi letar fortfarande fest, måste säga att det e ganska dött här i trakten ;) hahaha

Och så snart ska Jessica komma till bibblan o så ska vi prata för att vi e ju som sagt inte kompisar längre. hon skrev nyss på sms ba förlåt för att ja varit dum i huvet o sen har Rebecca förbjudit henne att snacka med mej när hon e med. lite väl barnsligt ir hur? typ dagisnivå!
menmen, får se hur de här slutar. jag kommer iaf ALDRIG mera ta tillbaka  Rebecca Widen som kompis! hon e inte en bra vän, de ända hon kan e att snacka skiiiit!
bara en liten varning o ett tips från mej.

Nu ska jag dra, Jessica kmr som sagt snart o måste prata med henne. Vi har en del att prata om kan man jueh säga! x)
Hare bra Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0