Jag är twilight nöörd! :)

Hellu.
Igår så var jag med Jessica och vi kollade på twilight (a)
asso jag e helt totalt mega kär i den där filmen, den är bara så bäst.
Kollade på den i helgen ute på landet och så kommer Max & Gurra o ba nee inte den, den suger jueh, ja ba haha nej den e BÄST era töntar! :P haha
så dom fick sitta och kolla på den med mej:P (a)
Kommer aldrig glömma när jag och Blidell va för första gången då sa jag te henne ba har du sett twilight och nej det hade hon inte så vi kollade på den och sen ville vi se den igen så tror vi kollade på den 2 ir 3 gånger på rad! snacka om att vi är värsta twilight nördarna! ;) hehe
Jag slutar nu kl 11 i skolan och sen ska jag hem te Emeli en stund och vara med henne tills pappa hämtar mej och det var sjukt länge sen hon och jag var:( usch vi måste börja umgås mera gummsan! <3
när jag vart hos henne så ska jag hem och såklart kolla på twilight (a) <3 :P

haha och så igår när vi var påväg från bussen hem te mej så sa jessica såhär: åh kolla jag har en inomhusficka! :P hahha de tyckte jag lät så jävla roligt för de heter ju lixom en inneficka! xD haha.
Ah just de ja sen igår så skulle vi ta 11.22 bussen hem från resecentrum men självklart så gick dt ingen då utan de gick bara en 12.22 så vi fick sitta där i en hel fucking timme o vänta på nästa buss! Haha snacka om fail på oss! xD

Twilight! (a) <3


Kommentarer
Postat av: blidell

2009-05-05 @ 11:17:51
URL: http://blidells.blogg.ser
Postat av: blidell

klart jag kan göra en åt dig! :)

2009-05-05 @ 11:18:09
URL: http://blidells.blogg.se/
Postat av: Anonym

när jag kommer hem från polen. eller när viv ses nästa gång :) (h)

2009-05-05 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0