Trött som f*n

GODMORGON ALLA PIGGA!
Haha själv är jag inte specielt pigg utan tvärtom! Jag kan knappt hålla upp ögonen :O helt sjuukt! xD
Men som tur är så slutar jag om typ 15 min och då är klockan allstå 11 och jag får gå hem! :)
Jessica ska med mej efter skolan idag o vi ska glo tv o bara slappa orkar inget annat x)
Min helg har varit skit bra hoppas att eran oxå har varit dt:))

Sitter just nu på lektion iaf vilket suger hårt, vill bara få sluta o sen sätta på mej på bussen & tåget o sen gå hem!
Jag saknar min Blidell jätte mycket ! hoppas att vi kan ses snart igen och då ska ja pallra mej till dig i Tyresö:P
dt e bara du som kommit te mej dom gångerna vi varit så tycker dt e min tur att komma te dejj nu ;) ir vad tycker du baby?:P <3

Men nu ska ja kila, slutar nu så måste gå te bussen.
Åh FUCK för vädret, de ska vara sol inte regn! :( hahahha
jaja, hare bra Pusshejj <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0